اخبار روزاقتصاد

کارشناس کریپتو تجزیه و تحلیل آلتکوین های اصلی را ارائه می دهد، بازار شاهد افزایش جزئی است

کارشناس کریپتو تجزیه و تحلیل آلتکوین های اصلی را ارائه می دهد، بازار شاهد افزایش جزئی است

طبق گفته الکس کوپتسیکویچ، تحلیلگر ارشد بازار FxPro، بازار ارزهای دیجیتال نسبتاً راکد بوده است و تا افزایش امروز کاهش ارزش بازار را نشان می‌دهد.

اتریوم (ETH ) با 2.6 درصد افزایش نسبت به 24 ساعت گذشته، با قیمت 2977.88 دلار معامله می شود. ارزش بازار آن با 2.64 درصد رشد به بیش از 357 میلیارد دلار رسیده است و دومین ارز دیجیتال بزرگ باقی مانده است.

Kuptsikevich چالش‌های اتریوم را برجسته کرد و به تثبیت مداوم آن در نزدیکی پایین‌ترین محدوده قیمتی آن و “تقاطع مرگ” زیر میانگین 200 روزه اشاره کرد که حاکی از کاهش احتمالی طولانی‌مدت است. این تضاد بین افزایش کوتاه مدت و نگرانی های میان مدت تحلیلگر پیچیدگی های پیش بینی های بازار را نشان می دهد.


Crypto expert gives analysis of major altcoins, market sees slight uptick - 1
قیمت 24 ساعته اتریوم از CoinMarketCap

مانند اتریوم، کاردانو (ADA) با افزایش 2.43 درصدی قیمت خود به 0.4461 دلار و ارزش بازار آن 2.42 درصد افزایش یافته است. معاملات ADA که به عنوان یکی از 10 رمزارز بزرگ قرار دارد، نزدیک به انتهای محدوده خود نشان دهنده چشم انداز محتاطانه ای با وجود افزایش اخیر است که منعکس کننده روند ادغام اتریوم است.


Crypto expert gives analysis of major altcoins, market sees slight uptick - 2
قیمت 24 ساعته ADA از CoinMarketCap

Litecoin (LTC ) قیمت با 1.81٪ افزایش به 80.98 دلار و ارزش بازار آن 1.82٪ افزایش یافته است. به عنوان نوزدهمین ارز دیجیتال بزرگ، LTC به آزمایش میانگین 200 روزه خود ادامه می دهد، که نشان دهنده یک مبارزه بالقوه مداوم برای بازیابی شتاب صعودی قوی تر است. به گفته Kuptsikevich، اگر لایت کوین نتواند به زودی سطوح بالاتر را به دست آورد، ممکن است با یک دوره طولانی روندهای نزولی مواجه شود.


Crypto expert gives analysis of major altcoins, market sees slight uptick - 3
قیمت 24 ساعته LTC از CoinMarketCap

XRP پس از از دست دادن حمایت کلیدی در اوایل آوریل، در حدود سطح قابل توجه تاریخی 0.50 دلار معامله می شود.

“XRP زیر یک خط حمایت رو به بالا شکست و آن را به مقاومت برای پیک های بعدی تبدیل کرد. این یک سناریوی نزولی را ایجاد می کند، که احتمالاً به سمت حمایت بلندمدت 0.25-30 دلار می رود.

افزایش متوسط ​​قیمت XRP از 1.57٪ به 0.5135 دلار در تضاد با افزایش جزئی 0.56٪ در ارزش بازار است. هفتمین کریپتو بزرگ، شکست XRP به زیر سطوح پشتیبانی کلیدی در اوایل ماه، نشان دهنده مسیر چالش برانگیز پیش رو علیرغم بهبودی است، همانطور که تحلیلگر نشان داد.


Crypto expert gives analysis of major altcoins, market sees slight uptick - 4

Crypto expert gives analysis of major altcoins, market sees slight uptick - 5
حتما بخوانید : OM با افزایش 19 درصدی پیشتاز است و به برترین برنده در بازار کریپتو تبدیل شده است

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا